Däckad...

"Long time no see", men mitt liv har varit lite rörigt ett tag nu...

Precis när man tycker att nu ska jag väl få gå på rosa moln, så blir man ju förstås sjuk. I en dryg vecka nu har jag tampats med feber i omgångar, halsont o en överjä-lig massa snor.
Snart lär jag väl vara även uttorkad, med tanke på att jag nog snytit ut ett par kilo.

Igår tyckte jag att det var hopp om livet, men nu fryser jag lika mycket igen o andas är inte riktigt att tänka på.

På lördag är planen att jag o 4 ska säsongsdebutera i Gyttorp, man kan lugnt säga att vi vilar oss i form...
Msv C:2 o Msv B:4 står på programmet, det ska bli kul. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska dra på mig fracken eller rida Dressyrringens Msv B cup, vad tycker ni?

Nej, nu ska jag bädda ner mig med en god bok, blir denna...


(bild från monskallentoft.se)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Ingen tävling för Fyran idag