Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Eftersom Habanera åkt hem sedan länge behöver jag inte Spirigen längre. Söker du en underbar sadel 17,5", medium-smal bom, så är detta sadeln för dig!
Mitt liv har förändrats en hel del sista månaderna och jag har därför tagit det smärtsamma beslutet att Fyran ska få flytta till ngn som kan utnyttja hennes potential. Jag hinner inte med henne och mår dåligt över detta, hon ska träna o tävla det är det hon älskar. Vet du ngn som söker en sund häst med bra gång, tävlad med plac tom MsvB4 o som är en underbar invidid hör av dig... När väl Fyran har flyttat har jag dessutom en lastbil över... Theault (köpt på VHTC för två år sedan), ca 18.000 mil, nya bromsar o sommardäck på alu fälgar. Stora hytten med plats för 5 pers.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Ingen tävling för Fyran idag