Träningsdax...

Luften gick lite ur när beskedet kom om London, men skam den som ger sig...

I torsdags red jag ett pass för Jennie Larsson, som blev riktigt förtjust i min lilla Fyra.
Problemet är som alltid att få henne och bli tightare med högerbogen, hon vill gärna tvära sig ur jobb och är så stark att det blir svårt för en tunnis som mig att hålla i.
Var lite bekymrad att hon skulle ligga på för mycket eftersom jag inte hann rida i onsdags, men efter lite rastning funkade hon riktigt bra!

Ser nu fram emot säsongsdebuten i Gyttorp och under påsken kommer vi förmodligen till Grums, annars blir det Högbo.

Eftersom jag inte kommer rida i Europa i år får jag försöka ta en plats på NM genom bra resultat på hemmaplan. Det är en funkistävling i Örebro i slutet av april och den tänker jag rida, i alla fall en av dagarna. Fyran gillar dock inte ridhuset i Örebro, det hänger konstiga presenningar utmed väggarna som hon brukar titta rätt friskt på.

Den här helgen är jag hästledig, Daina och Amanda har hand om Fyran och gör det med den äran. Tack för att ni finns!!

Hoppas att ni får det bra i Göteborg, jag hoppar över i år...

Trevlig helg på Er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Ingen tävling för Fyran idag