Inge London...


I förra veckan kom beskedet från FEI, lagets resultat räcker inte till en plats på Paralympics i London i sommar.
Känns lite konstigt eftersom man levt i den satsningen i flera år nu, men det innebär att det blir ett avsevärt mycket lugnare 2012.
De som känner mig väl vet att det kanske var det bästa...

Jag får använda tummarna till att hoppas på att Anita får en av de 3 platser som finns kvar att fördela!

Året kommer bestå av mycket häst i alla fall. I april blir det tävling i Moorsele i Belgien, men det blir nog den enda utlandstävlingen jag gör 2012. Sedan går förhoppningsvis NM på Strömsholm i sommar och har jag tur blir det även start i Falsterbo som funkis.
Efter det tror jag att vi tar ett funkis break, vill gärna tillbringa senare delen av 2012 i frack och vi har ju kvalet färdigt redan.

Kristian är i Holland och tränar, men jag ska se om jag inte kan få fatt i honom nästa gång han är hemma. Känns att det varit lite rörigt ett tag i mitt liv, men nu verkar det som om det börjar ordna till sig. :-)

Nästa helg är det säsongsdebut i Täby, håll tummarna!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...