Jul eller påsk?

Nu är julen snart över, men stod det inte december i kalendern vette katten om någon skulle tro att det var december!

Jag var och tränade på Ågesta i går och mötte då en man joggandes i shorts, själv går man till stallet med bara dunväst o hästarna är lerigare än någonsin...

Fyran tränar på bra, med Kristians hjälp börjar det bli stil på slutorna och hon rör sig helt annorlunda efter vattenträningen o behandlingarna på Karlslund. Det är häftigt att se henne jobba i vatten, hon bara tar ner skallen o maler på (lite som jag på cross-trainern... :-) ).



Imorn blir det jobb igen, åker vid lunch o kommer hem fredag. Jag hoppas Sabina vill rida en svång på Fyran, jag tänkte passa på att vila lite...
Kanske skulle passa på o titta på hockey? För o vidga sina vyer... :-)

Nej, dags för stallet! Uppsamlingsheat med familj idag o mkt att stå i fram tills dess!

He en jättebra dag, det ska jag ha!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...