Svårt att låta bli...

Ja, det är svårt att låta bli att jobba när man har världens bästa jobb! Jag trivs inte med allt, men det är projekt som detta som får mig att älska varje minut.

Under the Spotlight har gett mig och alla en möjlighet att ta del av livet med psoriasis och de tvära kast det kan innebära. Fantastiska människor både framför kameran och bakom, jag är såå tacksam att jag fått jobba med Er!



I sin nuvarnade form är detta sista året för projektet, men jag ser fram emot nya spännande vändningar under 2012! :-)

Hjälp till att sprida kunskap om sjukdomen genom att dela filmerna eller skicka ett e-vykort. Gör vi alla något - blir mycket gjort, Låt oss prata om Psoriasis!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...