Planering mot London

Nu känns det som om jag fått upp näsan lite över vattenytan igen och imorn startar arbetet med att hålla sig där!

Har börjat titta lite på planeringen inför ett Paralympics äventyr och det ser ut att bli en spännande resa. Den här veckan har jag börjat med mig själv eftersom jag inte har någon häst hemma, även om jag tillbringade helgen med Chester på Bergåkra.
Både simning och cross-trainer har det blivit!
Bokat skoning för Fyra hos Ubbe på Stav o check av densamma på Brunmåla i december.

Nu blir det träning för Kristian hemma och tillbaka till Bergåkra sista november (om Sigrid e hemma).

På söndag kommer Fyran hem o det ska bli jättekul. Red henne lite i söndags o rackarns vad jag har blivit starkare till häst efter mina månader med Habi. Det här ska bli så himla mycket bättre nu!
Upp till lite bevis redan på KM 20/11, ska få rida ett funkisprogram! Tack DRK!

På lördag är det Internationella Psoriasisdagen och filmerna i "Under the Spotlight" går in på sitt tredje år.
Hjälp till att sprida kunskap om sjukdomen, "Låt oss prata om psoriasis!"
Skicka vidare och sprid på alla sätt ni kan, då har vi gjort mycket för att öka kunskapen!!
Filmerna kan ni hitta här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...