Lååångt till sommaren

Helgen är över och en ny vecka med is på rutorna väntar, kanske inte för mig för jag är ledig.

Hittade den här bilden i dem som inte kom med i tidningen, om det ändå var sommar hela året.


För Er som mot all förmodan missat artikeln så finns den här.

Fyran är hemma och idag börjar vi trimma så smått. Hon klev in i boxen la en känga i väggen och började mumsa halm. Skönt att ha henne hemma!

Kroppen mår så där... Vänster handled funkar inte alls, men jag hoppas att den ska bli lite bättre nu när jag börjar rida. Annars lär det behövas ett par kortisonsprutor i den är jag rädd. Men det lägger vi åt sidan just nu!

Den här veckan måste jag få ihop min planering till Paralympics, så Sigrid läser du detta... hör av dig! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...