Borta bra, med hemma bäst!


Äntligen har jag lyckats kalibrera mat-o-sov klockan o i natt har jag sovit hela natten!! Känns så bra!

Ellinor har hunnit fylla 7 år och igår hade vi släkten här för att fira, jag hann dock med att träffa de fantastiska deltagarna i "Under the Spotlight" på en brunch på Hasselbacken innan. Har ju inget att rida på, så tiden måste ju fyllas med annat! :-)

Nu går all energi åt att få allt färdigt inför först Reumatikerdagen på onsdag och sedan lanseringen av nya "Under the Spotlight" filmerna på World Psoriasis Day 29 oktober.

Reumatikerdagen kommer bli jättebra och jag lämnade i fredags bort Reumadräkten som ska få tjänstgöra i Sundsvall i år. Maggan o jag kämpade med att få på den o Lasse fick lappa den lite innan den var redo för vidare transport norrut.
Min kollega kände sig som en pinne med dräkten på, men då får man ju ändå inte med de festligaste elementen i sjukdomen. Trötthet o smärta... Detta är väl så nära man kan komma dock.


På alla orter kommer man kunna känna på hur det är att leva med en reumatisk sjukdom (till viss del), i Stockholm o Göteborg kommer vi även att mäta handstyrka.


Jag kommer vara i Nordstan hela dagen, kom gärna o säg hej eller ta en fika! Vänder hemåt vid 19-tiden.

Internationella Reumatikerdagen firas över hela världen o är du inte i Sverige finns det säkert något för just dig på närmre håll. Titta här!

Sen ska jag rida ikväll, kan det bli bättre?? :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...