Lite ledigt!



Nu är mötandet i Chicago över för den här gången o jösses vad jag är trött! Imorn far jag vidare till New York för att lite semester tillsammans med min mamma, onsdag nästa vecka är vi hemma igen.

Jag har inte varit i NY förrut, så det ska bli väldigt spännande!
Ellinor har gett mig i uppgift att hitta vattenfallet där de hoppade ut i filmen, enligt min kollega Lene från Danmark lär det finnas på riktigt. Tur för mig!! :-)

Vi ska bo precis vid Times Square o jag kan tom tänka mig att gå på lite museeum, det är inte riktigt jag egentligen... I övrigt är det bara en sak vi måste göra och det är gå på Spiderman musikalen, musiken har U2 gjort.



I övrigt ska jag bara njuta av att vara ledig, tänker inte slå på datorn förrens jag är tillbaka på jobbet!

En kul sak hände idag! Jag outade i tisdags för alla mina kollegor att jag har RA och berättade om satsningen mot London. Problemet just nu är ju att jag inte har en häst... Joao, en kollega från Portugal, kom fram till mig idag och berättar att hans famlij har ett av de största Lusitano stuterierna i Portugal och vill jag har han kanske en häst åt mig!
Det bara måste testas, jag ska försöka åka ner dit så snart jag kan, han har en som tränas i högre skolan och rör den sig ok kan det vara vad jag behöver. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...