Internationella Reumatikerdagen 2011



Tiden springer iväg o snart är det oktober igen. Höst känns inte jättekul, men Internationella Reumatikerdagen är ett välkommet break i regn o kyla!

Årets upplaga kommer handla om sjukdomarna o alla kommer att ges en chans att prova på lite vad ca 1 miljon svenskar lever med varje dag. På plats finns kunniga personer att fråga om det som du vet är Reumatiskt eller kanske misstänker är.
Ta vara på den möjligheten o kom till Centralen i Stockholm, Nordstan i Göteborg eller Birsta i Sundsvall mellan 12-18 den 12e oktober!

Jag kan lova en spännande o kanske tankeväckande upplevelse samt möjlighet att träffa en massa engagerade medlemmar ur Reumatikerförbundet, deras distrikt o föreningar.

Mitt största problem är att jag vill vara på alla orterna!! Vad skulle Du välja?? Var kommer Du vara??



Fyran kommer hem i december! Nina blev ledsen o det känns inte kul, men jag saknar faktiskt min lilla pärla... Nu ska vi försöka lyfta allt ett snäpp till o sen kanske jag har ytterligare en häst o funkiskollega på gång... ;-)

Först ska jag vara lite "hästledig", eftersom Habanera stannar i Skåne på söndag. Måndag morgon åker jag till Chicago igen o sen vidare till New York med mamma (vi ska gå på Spiderman o shoppa). Mkt resor över den stora pölen blir det den här hösten...

Ha en bra vecka i regn o rusk! Kram!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...