Bra avslut!



Nu är det redan tisdag, om än mitt i natten i Chicago där jag finns sedan igår.

Söndagen var SM i Lund o jag o Habi gick segrande ur detta med ett snitt på nästan 70%.
Känns jätteskönt att få avsluta så på denna vackra häst, men det känns rätt trots allt. Vi lämnade henne på Tygelsjö i söndags em o hon la sig ner i spånet med en gång!
Kommer sakna henne dock... :-(

Jag är nu hästledig till 1 december när Fyran kommer hem, har så mycket jobb att funderingarna på vem som ska bli min hästkamrat på vägen till London 2012 får ligga lite nere i ett par veckor.
Sigrid får dras med mig lite på Bergåkra under tiden, så jag inte glömmer bort helt hur man gör! :-)

Några idéer har jag dock. Har du några idéer så hör av dig!!

Jag vill passa på att tacka alla mina fantastiska sponsorer som gör detta möjligt, det är mest min tid som är ett problem (men det ska bli bättring, jag lovar).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...