På väg...



Så var vi på väg och har nått första anhalten på Tygelsjögården hos Pernilla och Klas (och alla fina hästar förstås).

Habi har åkt jättebra och klev glatt in i stallet när vi kom fram för att rulla sig i spånet. Jag passade på att rida medans Therese var kvar och fick bra hjälp av henne. Det är lätt att fastna i lite glasstempo och så kan vi inte ha det. Fortsättning imorn, men det är helt uppvisningsbart.
Inte ens jag kan ställa jättekrav på mig eller Habi efter knappa 4 veckors träning, men till EM då ska det bli åka av!!

Tiderna för helgen finns nu utlagda och jag rider sista klassen på fredag, först på lördan och sedan sist på söndagen. Hemsida

Vi blir kvar i Skåne tills tisdag, för hovslagaren Olle var tvungen att flytta på oss från måndag em till tisdag morgon. Det blir således en distansjobbardag på måndag med.

Imorn ska jag till Tomelilla och träffa Kristina och Lars som skriver för och sköter om Reumatikerlinjen, de kommer förhoppningsvis till Danmark i år med och tar fina bilder och kanske tom filmar lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...