Långa dagar för en trasig kropp



Det är jättekul att få möjligheten att vara med om det jag får i samband med internationella tävlingar, men jag inte gjord för detta längre. Det är jättelånga dagar och den här veckan i Mannheim har det dessutom varit 30 rader varmt!

Fyran trivs inte jättebra i värmen, jag hoppas att Habanera inte ska ha några problem med den.



Fredagens start red jag fram för länge till, så det var en Fyra med knappt någon energi kvar som klev in på banan. Stackars liten, inte hennes fel att piloten är en pappskalle.
Hon gjorde vad hon kunde och vi fick knappa 63% och slutade 15 i prislistan.
Idag var det dags igen och detta programmet är lite vassare. Fyra gjorde en stabil insats och vi belönades med 65% och tog oss upp till en 11 placering. Bra jobbat!

Ännu roligare att laget (med oss i) tog en fin 4 placering och slog tex Norge. Fjäder i hatten åt oss!!
Grattis även Anita, Kerstin och Simon till fina individuella placeringar!

Imorn ska ridas kür, men jag vet inte hur jag ska palla att ladda om igen. Jag är såååå trött!
Sedan bär det av hem mot Sverige direkt efter tävlingen och i helgen åker vi för att hämta Habanera! Det ska bli sååå kul att starta henne i Danmark, men först ska vi visa upp oss på Strömsholmstävlingarna.

God natt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...