Spännande vecka går mot sitt slut

Sedan vi hördes sist har jag hunnit bli 39, jösses vad tiden rinner iväg! Tack för alla gratulationer!!

Den här veckan har jag tillbringat mycket med förbunden, det är många projekt i luften och alla drar igång samtidigt känns det som.
"Under the Spotlight" går in på sitt tredje år och filmningen av Sara i i full gång! I år ska jag få vara med vid en filmning och det ser jag mycket fram emot.



I torsdags fick jag även tillfälle att prata om detta häftiga projekt på LIFs dialogmöte. Åsa från Psoriasisförbundet skulle gjort det ihop med mig, men hon däckades av en bacill på morgonen. Krya på dig Åsa!
Vi fick lysande feedback och jag tror att alla i auditoriet hade velat vara en del av projektet!! Det är väl den bästa kritik man kan få??

Reumatikerdagen har vi alla (Abbott och förbundet) enast om att styra om lite och detta för att få mer fokus på vad det handlar om, dvs Reumatikerförbundet och reumatikerna. Känns jättebra och jag är fast förvisad om att ni får mycket med er om ni dyker upp och deltar på plats 12 oktober, mer info kommer när det drar ihop sig.

Idag ska det nötas kür med Fyran, så en hästuppdatering kommer i nästa inlägg. Det är ju bara två veckor snart till vi beger oss mot Mannheim!

Nu ska jag ut i solen, föreslår att ni gör det samma!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...