Sol ute, sol inne...



Så har väl äntligen sommaren kommit till Sverige eller vågar man inte hoppas på det?

De två dagar som jag varit i Köpenhamn har i alla fall varit som sommar. Härligt att kunna gå hem på kvällen utan att frysa. Bra möten var det också och mycket trevligt sällskap av mina kollegor från Sverige, Norge och Danmark.
Nu blir det inge flyga på ett tag utan färdmedlet är nu lastbil, men det ska bli kul att komma ut i världen med Fyran igen.
Det kanske är hennes sista internationella tävling, vem vet?

Habanera kommer förmodligen i maj när vi väl är hemma igen och jag ser jättemycket fram emot det. Debut blir förmodligen under Strömsholmstävlingarna.
Har inte riktigt löst frågan med Fyran ännu. Det har varit några som har testat henne, en som löste det bra och en som inte riktigt rådde på henne. Mitt problem är att jag egentligen inte vill lämna bort henne, men jag pallar ju bara att rida en häst om dagen... Har ytterligare en idé (men den kräver lite tillskott från mina fantastiska sponsorer) och på måndag ska Carro prova henne, så kanske är inte hennes funkis karriär över.

Nu ska jag hem, det är inte nyttigt att sitta på jobbet på en lördag och jag har ju en del att packa inför avresan på tisdag!

Vi hörs utmed resan, för vi följer väl med?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...