Snart bär det av ut i världen


Här lär man ju gå vilse en gång eller två...

Nu är det bara två veckor kvar tills det bär av på årets första internationella tävling. Det är Mannheim som är platsen och en tävling av gigantiska mått!
På de flesta platser går våra tävlingar inte samtidigt som "frisk" klasserna, men i Mannheim kommer vi blandas huller om buller. Det ska bli såå kul att få vara en del av allt detta och förhoppningsvis kan vi visa att det hänt en del med mig och Fyra under vintern.

Här kommer Du kunna hitta startlistor och resultat vad det lider: startlistor

På fredag är det programridning på Strömsholm på schemat och sedan träff med laget inför resan. Jag ska sätta kameran i händerna på någon och visa för Er hur det gick senare. Amanda följer med den här gången, men till Tyskland får vi se hur jag löser groomfrågan.
Lastbilen är tokstädad och försedd med fina EMIN dekaler, i nästa vecka kommer även de nya tjusiga kläderna!

Måndag är tävlingsdag och jag ska tillbaka till min barndoms minnen i Vällingby. Det ska bli jättekul o lite pirrigt, det är ju förenat med en del prestationsångest. Jag ska rida Msv C:1, vill inte trassla med en massa byten och kandar nu när det är funkistävling på agendan.

Ät inte för mycket ägg (eller godis) nu, så hörs vi om några dar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...