Fina Fyran!!



Tänk att jag har en så fin häst!! :-)

Idag dansade hon fram och jag får riktigt dåligt samvete för att jag har planer på att "byta ut" henne. Mitt mål är dock fler medaljer och jag vet vad jag har att tampas med där ute i vida världen.
Jag har dock inte fått tag på Habaneras matte, så jag har inga nyheter att komma med där. Anmälan till NM går ut nästa helg, så tills dess måste jag veta om det blir en svart eller brun häst inför de kommande 18 månaderna.

Skolorna är bättre och galoppen är som från en annan häst, om jag nu bara var lite starkare... I övergångarna syns det för mycket att jag är klen, eftersom jag måste använda alla mina 30% ser det ut som om Fyra har svårt att komma tillbaka. Men det har hon inte... sitter någon annan på henne tvärnitar hon. Stackars liten som är van vid en tunnis som mig!

Fredag är programridning och den ihop med Mannheim blir lite upp till bevis för mig och Fyran som ekipage.

Glad Påsk på er, ses vi i Blåkulla??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...