En sur poäng



Tänk att en ynka poäng kan göra att man blir 3a iställer för 1a. Det är väl helt enkelt så att rider man alla steg så tappar man inte en poäng...

Måndagens Msv C:1 i Vällingby var lite platt, inga toppar och inga dalar. Vi fick 66,59% och slutade 3a i klassen. Vann gjorde Emma Karlsson på en jättefin häst, en ynka poäng mer än mig hade hon.
Kul att vi inte åkte dit och skämde ut oss, det var en förfärlig massa välbekanta ansikten på plats.

Jätteroligt att träffa alla och få snacka lite med Marie som jag åkte runt med på tävlingar när jag var yngre.
Tror jag lärde mig det mesta jag kan av Glissette och Marie...

Börjar förlika mig med tanken att Fyran ska flytta hemifrån och sökandet efter en bra destination går vidare ikväll. Kändes bra på telefon och de kommer med bra rekommendationer.

Imorn bär det av till Köpenhamn, är det sommar där??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...