Äntligen sol

Senaste tiden har varit inge kul o igår tog det tvärstopp! Jag har jobbat alldeles för mycket och min skruttiga kropp har desperat försökt få mig att lugna ner mig. Det skulle dock till en Trasa för att jag skulle fatta hur galet jag lever just nu...

Efter en pestdag i måndags slutade jag på hallgolvet hemma, all energi var slut! När vi gick upp igår för att åka till fritids igår morse var Trasan helt förstörd, på varför fick jag till svar... "Du sitter alltid vid datorn när du är hemma, kan ingen annan maila idag?"
Vad håller jag på med?? Nej, nu får det vara slut på det här!!

Älskade lilla Trasan ska inte behöva ha en sån mamma! Det var ju för att få mer tid för henne o ridningen som jag bytte jobb ju. Idag ska här slås nävar i bordet, nu ska det prioriteras hårt. Jag kan inte vara med överallt!!

Men det är i alla fall sol idag!! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...