Västerås eller iallafall Scandic Västerås...



Idag for jag tidigt till Västerås för att vara med Psoriasisförbundet på ett möte där över helgen. Jag presenterade mig, Abbott och vårt samarbetsprojekt "Under the Spotlight".

Trevligt gäng som hade mycket att diskutera och Flemming från Psoriasisförbundet som snabbdrillade lobbyister på eftermiddagen. :-)

Mycket tankar, stort som smått. Kvällen avslutas med middag, men det är inte utan att jag längtar lite efter min Trasa! Vänder hemåt tidigt imorn, så vi får lite mystid tillsammans.

Fick dock en del gjort på eftermiddagen, märkligt va effektiv man blir när man är inlåst ensam på ett hotellrum i Västerås...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...