Prova aldrig något nytt!



I somras när vi funderade över vart vi skulle åka i februari, gick tankarna mellan att göra det vi vet är bra eller prova någor nytt. Jag måste varit galen den dagen, för det blev tydligen pröva något nytt. Det gör jag aldrig igen!!

Nytt den här gången var nämligen att förlägga den ack så livsviktiga vintersemestern till Egypten... vid det här laget vet ni alla hur den semestern kommer tillbringas, på jobbet. Vi skulle rest i nästa vecka, men nu ligger man hemma för ankare istället.

Huvud fullt med snor och en röst som jag inte ens känner igen själv. Halsen började svullna igår, men så kan det vara ibland när det är lite för mycket aktivitet i lederna. Ibland stannar det då där (lite öm hals), men inte den här gången. Hostan kom igår kväll och det var tur att jag hade lite hostmedicin kvar sedan förra gången, annars hade det blivit en plågsam natt.

Eftersom jag inte planerade att detta skulle bli värre, lämnade jag datorn på jobbet. Detta har inte direkt medfört att man kunnat vila bättre idag... Just nu känns det inte som om det blir något jobb imorn, men jag måste ha hem min dator!!

Jag vet, lägg dig ned och slappna av!! Om det vore så lätt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...