Ny vecka, nya tag

Äntligen hemma hos min Trasa efter en helg på språng.

Fredagen började redan vid 5, taxin kom 05.30. Två möten i Göteborg som bägge gick strålande!
Vidare till Halmstad för att träffa Marie Nylander på Reuma Direkt. Alltid lika kul att träffa Maria och hon gör ett strålande jobb på Reuma Direkt, en frågelinje dit du kan ringa och ställa frågor relaterade till Reumatikska problem. I andra änden svarar Maria, en livs levande människa med en enorm kunskap i ämnet. Det är helt unikt och jag är stolt att Abbott är med och stöttar detta projekt!

Efter Halmstad bar det av tillbaka till Göteborg för utfodring och lite sömn. Jag har så svårt att sova borta ensam, så det blev inge vidare och jag vaknade på lördagen med en rungande huvudvärk.
Hade gärna träffat Rigmor under lördagen, men så blev det inte den här gången.



Tillbringade förmiddagen på mässan Eurohorse och letade efter en kandarstång åt Fyran. Hittade en del andra kuliga saker också...
Av alla som sålde saker i hallen slutade det med att jag köpte stången av Fia som har häst i samma stall...suck. Men bra ska det bli! Kedjan är dock för kort så jag får åka dit med den imorn.

Till lunch kom Lasse ned och vi sammanstrålade med Eva och Mattias från världens bästa EMIN. En jättetrevlig lunch på Hard Rock som avslutades med den största dessert jag någonsin sett!!

Just hemkommen från stallet kan jag konstatera att min häst inte vilar sig i form. Hon blir som en energistinn bomb!! Mkt meningsskiljaktigheter idag, men det blir nog bra imorn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...