Mer insnöad än vanligt!



Vad är det som händer? Det var ju nästan vår och nu är vi tillbaka i snöeländet igen! Lappmöglet började välla ned redan igår och det verkar inte finnas något slut på det.

Fyran blev behandlad av Helena Romander i måndags, en equiterapeut som bor nästan där vi bodde på Helgö! Världen är bra liten...
I onsdags tog jag ut henne för att jogga lite, hon var stel som en planka! Stackars liten, hon har fått en rejäl genomkörare! Planen var att rida igår, men snöstormen och alldeles för långa dagar satte stopp för det. Jag blev kvar hemma nerbäddad i soffan och Lasse åkte i stormen för att titta till Fyran. Hon var sitt vanliga arga jag, så idag hoppas jag att behandlingen har gett resultat!

Den här veckan har jag varit mer på Reumatikerförbundet än på Abbott och det har varit härligt. Kurs med nya Reumainformatörer och igår planering inför Reumatikerdagen. I år känns det helt rätt i magen vad det gäller planeringen! Ska bli sååå kul!

Vår resa till värmen frös ju inne eftersom de bråkar lite i Egypten, men vi har bokat en ny resa till mars. Eftersom jag har beslutat mig för att aldrig mer pröva något nytt på resefronten, så åker vi till Tenerife och samma hotell som förra året. Nu ska jag bara ha den här månaden att avlöpa i rasande fart!!


Där i en solstol ska jag ligga!! :-)

Ta hand om Er och fastna inte i snön!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...