Kortvarig glädje

Fantastiskt väder den här söndagen! Lasse o Ellinor tillbringade en del av den i vår alldeles egna pulkabacke. Dock utan mig, värk i höfterna gjorde att jag höll mig inne. Värken släppte på eftermiddagen med lite hjälp av min kompis kortison.

Fyran som behandlades i måndags var jättefin igår och jag så fram emot att få rida lite programdelar o testa freestyle idéer med Bibbi. Det blev kortvarig glädje... Pålle påträffades i hagen med sår på vänster bak. Inga stora grejer, men varmt o svullet. Så det blev kallvatten o kylpåse istället för ridning. Kör samma imorn, sen ska vi förhoppningsvis vara igång igen. Vi kommer liksom inte igång, det är lite varannandags ridning hela tiden tycker jag.

Helgen är slut snart, men den här veckan blir lugnare o förhoppningsvis friskare!

Kommentarer

  1. hejsan, följer din blogg genom tinas blogg :)
    såg att ni kommer till högbo, kul att se nån LH häst på tävlingsbanorna häromkring, själv har jag amyzettas sista dotter hemma, beltiha lh, även kallad tian :)
    kommer nog och kollar när ni tävlar, önskar er lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Blir Inge Högbo, för kallt just nu. Men jag lär rida Nat meetinget i april. Kul att du gillar bloggen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...