Är detta vuxet beteende?

Nu har jag snörvlat i snart en vecka och trodde väl att det skulle vara bättre idag. Tji fick jag, hostar igen och ska vara vuxen nog att ta det lite lugnt. Förra gången blev det ju luftrörskatarr och antibiotika av förkylningen. Så det blir ingen träning idag, jag kan inte bara rida lite då och Bibbi jagar ju mig alltid med blåslampa. Vi flyttar den till måndag och hoppas på bättring tills dess.

Imorn bär det av till Västerås och Psoriasisförbundet. Ska bli jättekul att träffa en massa engagerade människor, jag behöver det just nu känner jag. På plats ska jag visa vårt fina gemensamma projekt "Under the Spotlight" som nu går in på sitt tredje år. Fantastiska filmer om underbara människor. En hel del har behandlats redan, men är det något ämne som ni skulle vilja att vi tar upp i årets filmer?



Dagen ska ägnas åt lite jobb och en välbehövlig klippning. Tror att jag kommer få en reprimand från Chicago om jag åker till Västerås så här! :-)

Nej f-n nu snöar det, jag som trodde det var vår. Suck!

Kommentarer

  1. Ta d lugnt.... fast det är ju svårt när man gör nåt som är roligt!!!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...