Äntligen helg!!



Eller i alla fall snart. Ska avsluta veckan med en telefonkonferens om "Under the Spotlight". Det är alltid lika intressant när man ska försöka konferera över telefon med en massa människor över hela världen, oftast går det inge vidare. Men hellre telefon än att flyga till andra sidan jordklotet, bättre för både mig och just jordklotet.

Snön vräker ned utanför fönstret och jag undrar hur det ska gå att ta sig till tävlingen i Högbo i helgen, eller framför allt hur det ska gå att ta sig hem. Jag startar sista gången 18.54 och sedan startar vi hemåt på en gång, oavsett hur det gått. Det lär ta ca 3 timmar enkel resa, så vi är hemma mitt i natten. Håll tummarna att det går bra annars får stackars Amanda en tyst resa hem! :-)

Ridningen går bra, det känns bra att äntligen ha kunnat rida ett par dagar på raken. Varken Fyran eller jag är några fan av kyla och hon blir stel som en pinne när det drar sig nedåt -10. Så har det varit de senaste dagarna och idag var ingen skillnad, det är tufft då när man är ett defekto...
Kandar är inte heller något som jag tycker om att ägna mig åt, men på söndag är det Msv B:4 på agandan och då är det bara att gilla läget.

Ha en bra helg och håll tummarna allt vad ni har på söndag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...