På snabbvisit i Paris



Efter ett jättebra möte med företrädare för patientföreningarna igår eftermiddag och kväll, spenderades natten på hotell på Arlanda.
06.50 imorse satt jag på planet mot Paris..

En del av mitt arbete är att driva utvecklingen av min relativt nya funktion inom Abbott i Sverige och Europa. Det är jättespännande och ger lite energi när man upptäcker att mina problem är så gott som allas problem. Kanske jag tom har en liten fördel gentemot de andra, jag har ju en diagnos...
Mötet hölls på ett slott utanför Paris, himla tjusigt och det var inte helt otrevligt med en promenad efter mötet med öppen jacka! Lite vårfeeling! :-)

Alla mina kollegor ser fram emot patientkonferensen i höst och det gör jag också. Det kommer bli super bra! Det verkar dessutom som om jag ska få lite Abbott hejarklack på en del internationella tävlingar i år. Tar jag mig till London är jag lovad en samkörd kör på plats!!

I natt blir jag kvar i Paris, kroppen pallar inte att fara hur mycket som helst. Fyran vaccinerades idag, så hon ska ta det lite lugnt i vilket fall som helst. Det blir lite spring på lina för henne imorn bara.

Nu släcker jag lampan i ett ganska vårlikt Paris, vi ses tillbaka i kylan igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...