Härlig dag i fjällen!

Då var vi i Lindvallen. Jag har inte varit i Sälen på 10 år och här har hänt mycket. Vi bor på Lindvallen Ski Lodge precis vid backen, vi kommer inte behöva sätta oss i bilen förrens det bär hemåt. Skidorna är uthämtade o Ellinor o jag har lunch med värmepaus i lägenheten. Lasse har vi inte sett skymten av på en timme drygt. Skidor är inget för en reumatiker som mig, men frisk luft får jag o i eftermiddag ska det äventyrsbadas.

Efter två dagar med träning för Anna Blomgren är jag lite mör, men Fyran har verkligen blivit hur fin som helst! Det ska bli sååå kul att visa upp henne i vår! Hon e starkare, jämnare o super i huvudet. Har inte hört något från landslagsledningen sedan i somras, men det kanske händer något där fram emot våren... Fyran ska hur som helst gå MsvA 2010 och det blir där vi startar. Längtar faktiskt lite... Ny klubb blir det 2010 av olika anledningar, det kommer bli bra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...