Skolforum 2010



Under 3 dagar har jag varit på Skolforum 2010. Abbott har i ett projekt i samarbete med Ung med Psoriasis deltagit på mässan för att sprida information om sjukdomen till personal i och kring skolan. Det har varit massor av besökare på mässan och i montern, Jättekul!

Filmerna från Under the Spotlight har rullat alla dagarna och vi har fått massor av positiva kommentarer på filmerna! Det är så kul att se dem användas på det sätt som de är menade!! Filmerna har redan nu massor av träffar på You Tube och jag hoppas att omröstningen går som den ska.
Har du inte röstat så gör du det på www.underthespotlight.com

Tack alla från Ung med Psoriasis för att ni slitit på mässan, sköterskorna från PSO och sist men inte minst Danny!!

Jag ser redan fram emot att få samarbeta med Er igen!!! :-)

Mina händer känns mycket bättre, men vänster handled var så inflammerad att jag grät på vägen hem från KS. Fy f-n vad det är trist när man blir påmind om att man är sjuk!
Men nu är jag "frisk" igen och på söndag är det tävlingsdax, ska bli såååå kul!!!

Ha en jättebra kväll!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...