Egen fil för 4WD



Sedan igår har snön vräkt ned och det var inte kul att försöka ta sig till jobbet imorse. Inga problem på vägen när man är utrustad med 4Wd, borde vara lag på det när man bor i Sverige.

Kan inte annat än tycka lite synd om de som ska tävla i Globen eller rättare sagt deras hästar. Stallarna är nästan placerade på Nynäsvägen och nu är det dessutom snöstorm, vet inte om Fyran skulle vilja vara med under de förutsättningarna. På fredag ska jag i alla fall dit. Brukar ta med mig mamma varje år, men hon är sjuk så turen gick till Marlene. Inte för att hon är det minsta lik min mamma, men ett utmärkt sällskap vet jag att hon är. Ska bli kul! Vilka ska dit??

Helgen ska bli lugn, det måste den! Lördagen ska jag ägna åt lite fika med supersponsorn, utan EMIN och Eva skulle det inte gått så bra för mig och Fyran under 2010! Så bara är det!

Batterierna är svårladdade, men det är fler än jag på jobbet som kämpar för att hålla nästan över vattenytan. Ta hand om Er!! Just nu är jag hjärtligt tacksam för att jag inte behöver åka på konferens till Puerto Rico, hur vansinnigt det än låter i Era öron. Nu vill jag bara få vara lite ledig!!

Kommentarer

  1. Jag kommer att åka till Globen på söndag först, fredagen är vikt åt Gymnasiemässan med tonåringen och Fotomässan för egen del :-)

    //Annelie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...