Borta bra men hemma bäst!



Efter nästan en vecka i resväska var det fantastiskt skönt att mötas av Lasse och Ellinor på Arlanda. En bamsekram från Trasan var verkligen vad jag behövde.

STAR Summit är över för i år och det var nästan overkligt att se att det faktiskt finns fler som tänker som jag! Höra från STORchefen att vi ska vara obekväma var också trevligt att höra. Att få ett helt företag att verkligen leva som man lär är att vända en oljetanker, men vi har kommit en bit på väg! :-)


Omni Chacago, mitt hem veckan som gått.

Chicago var en trevlig bekantskap, men det är lite kontrast från att lämna Uptown Chicago för att komma hem till Segersäng. Husen är lite mindre...



Shoppingen var faktiskt riktigt kul! Jag som bara brukar shoppa när jag måste och mer än gärna gör det på nätet, blev nästan en shoppoholic. Utbudet är enorm och priserna är ofta inte ens hälften. Fick köpa en ny väska för att få med mig allt hem, den var halvfull med jeans på nolltid. Sedan var det ju en del saker som man måste fixa... Hard Rock nalle - check, Disney Store - check, Stor Caffe Latte på Starbucks - check.

Som vanligt blev det mest till Ellinor och inte ngt till Fyran, annars är det ju en ständig anledning till shopping. Men den delen tar jag mig ann på fredag i Globen!

Jet-lagen har satt in med full kraft och det känns som om jag sitter på en Finlandsfärja. Blir inga hästar idag, Lasse får promenera medans jag laddar om för en ny fullproppad jobbvecka. Kan det inte vara jul snart??

Glöm inte knacka mig på axeln om vi ses i Globen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...