Äntligen helg!



Klockan är inte ens 16 och nu börjar solen så sakterliga gå ner bakom trädtopparna på Segersäng. Den här veckan har försvunnit i ett huj och jag fattar inte vart den tog vägen...

I helgen blir det mycket häst, man får ju passa på nu när händerna inte värker. Efter en rejäl spruta i varje handled, har jag åter fått energi att rida. Fyran drog en lättnadens suck igår när jag tog tyglarna, det är fasligt vad lätt det blir att kommunicera när man kan hålla i tyglarna! Hon dansade fram och jag log i hjältat! Fina kloka häst! Nu ska vi ha en rosett på söndag, men det är många månader sedan jag tävlade sist. Risken är inte att vi inte ska vilja, utan snarare att vi blir lite övertaggade. Håll tummarna eller kom och heja, 19.15 på Bullersta i Nyköping är det dags!

Ha en jättebra All helgona helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...