Tillbaka på banan

Det här har varit en bra helg! Kroppen har skött sig hyfsat. Handlederna värker på nätterna och morgonen, men de har gett med sig underdagen. Får se om jag tar tag i Karolinska den här veckan, tror att jag behöver en steriodinjektion i vänstra handleden om det ska bli bra. Problemet är att om den inte är rejält svullen när jag kommer dit får jag ingen spruta... Lite moment 22.

Lördagen spenderades med mamma och Ellinor i och vid Globen. Vi åkte Sky View, fikade och tittade på Mamma Mia. Det var den engelska uppsättningen och Ellinor var lite irriterad över att de inte hade samma käder som i filmen. Själv blev jag grymt besviken på föreställningen! Allt var lite halvtamt, sång, dans och huvudrollen "Donna" var direkt dålig. Urtrist!!



Snön som låg i veckan byttes idag till en heldag med regn. Tur att man har rejäla ridregnkläder sedan tiden på landet. Räddade Fyran från regnet innan lunch och när hon torkat lite var det dags för lektion för Bibbi. Det var länge sedan, det har varit lite för mycket jobb...
Red lite rörelser som är med i programmet jag ska rida nästa helg och nötandet i veckan har resulterat i en taktmässig Fyra som gör jättefina öppnor. Bytena till vänster är nu så gott som alltid rena, där har vi lite jobb kvar. Den här veckan ska hon varje dag, det lilla kräket blir bara piggare och piggare! :-)
Bibbi var jättenöjd och jag med, kul att avsluta en kämpig ridvecka så!!

Veckan som kommer är fri från resor, ska till Lund 9/11 och sedan åker jag till Chicago 16/11. Sen har vi ju bokat en fjällsemester (pulka för mig), 12/12 bär det av till Lindvallen!!! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...