Reumatikerdagen 2010

Så var Reumatikerdagen 2010 till ända och det blev en lååång men bra dag. på plats i nordstan fanns jag och en del kollegor samt ett flertal taggade representanter för Reumatikerförbundet och distrikten i väst. Vi sjöng och informerade allt i en skön blandning. Många var med i tävlingen och därmed var det många som fick lära sig om Reumatism!
Tack alla fantastiska människor för denna dag!! Nu får vi se vad det blir 2011... :-)



Själv satte jag mig i bilen innan hela sången var över, detta för att delta i en föreläsning i Vänersborg om RA. Mycket bra av reumatolog Jonel Pasula! Tack för att jag (och Bengt-Åke) fick vara med!!

Efter att inte ha ridig på ett par dagar var det underbart att andas lite stalluft igen. Fyran var inte helt bussig mot Tessie igår, men jag känner henne ju väl så det löste sig idag. Nu ska vi komma igång igen och siktar på start i Södertälje 30/10.

Ska bli skönt att sova i sin egen säng!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...