Ingen tävling nu heller



Igår skulle jag startat Msv B:3 i Södertälje och eftersom Fyran gått riktigt brta skulle det bli skoj.
På torsdagen började dock mina händer värka så att Bibbi fick rycka in och rida Fyran. Redan här började jag inse att tävla på lördagen skulle inte bli bra varken för mig eller Fyra. Sitter jag upp dagen innan tävling och ska känna mig redo inför tävlingen måste allt klaffa, de spänningar som detta medför gör att det aldrig funkar.

Nåväl, det kommer fler tävlingar! Ridpasset igår utan spänningen för tävlingen gick jättebra och jag red igenom det program som jag ska rida nästa helg i Nyköping. Tror att vi nog ska kunna få med oss en rosett... :-)

Idag drar vi tillbaka klockan och det blir ännu mörkare. Vet inte om det känns helt friskt att blogga 06.13, men så är det i alla fall! Simning och ridning står på agendan idag (kanske lite jobb också är jag rädd).

Ska ni köpa ett glattigt magasin den här veckan vill jag rekommendera "Lifestyle Hälsa&Skönhet". Himla trevlig artikel på sidan 172 och fina bilder...

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...