Spännande föreläsning om sociala medier



Idag var jag på en spännande föreläsning om sociala medier! Jag har ju funnits här ett tag och bloggen har visat sig vara ett bra sätt att skapa nya kontakter. Christian som föreläste sådde dock en hel del nya frön i skallen på mig och vi ska se om några av hans tips kan generera med sponsring till ridningen.
Har ni några tips så når ni mig här eller på quecksta@hotmail.com!!
Resan mot London 2012 har ju börjat och nästa år hoppas jag kunna göra ett antal resor ut i Europa för att samla poäng. Kvalet har vi klarat av, men alla som kvalar kommer inte kunna åka. Det gäller att visa framfötterna och jag ska göra vad jag kan!!

Fyran vilar den här veckan, men jag ska åka och titta till henne idag. Det känns ju lite konstigt att inte rida, så nu ska ryktborsten få jobba! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...