Full skalle!!

Så har man avslutat 3 dagars kurs i Sigtuna, skallen är lite sliten efter regler och etik! Dock väldigt viktigt när man som jag nu gör befinner mig i en bransch som kontrolleras av ALLA. Bra kurs, men plugga för en tenta var inte igår man gjorde!
Jag trivs jättebra med mitt jobb, men det är ibland lite tråkigt att man ofta känner att folk förväntar sig en dold agenda. Jag har ingen dold agenda och inte min arbetsgivare heller, vi kämpar för samma sak. Att alla ska ha rätt till rätt vård och medicinering!

Under dessa dagar har jag träffat en massa kul människor och igår kväll fick jag skratta som jag inte gjort på länge!



Eftermiddagen tillbringade jag på Reumatikerförbundet och nu är vi äntligen färdiga med hela programmet för Reumatikerdagen 2010. Så snart affichen är färdig ska jag berätta allt för er, men det kommer bli sååå bra. Själv kommer jag att befinna mig i Göteborg och Nordstan, men ni som är i Stockholm förväntas infinna er på Centralen!!!

Fyran har vilat i en vecka och jag har inte ridit sedan i lördags. Det ser ut som om sträckningen som gav ojämnheten är borta. Hon har skrittat och galopperat till igår och idag tog jag några travsteg för att se om hon fick med sig höger bak. Det ser bra ut, men hon blir så stark när hon vilat! Ska bli kul att komma igång igen och handen som krånglat känns "frisk" igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...