Fina tappra häst!

Idag har vi varit en sväng till Eskilstuna jag och Ellinor. Lastade Fyran vid 9 och drog iväg till Equiterapeuten framför alla andra, Helena Liberg.
Fyran har varit lite ojämn i ett par veckor och inte velat bruka höger bak som hon borde. Det visade sig att där satt en rätt elak sträckning och har nu behandlats med akupunktur och laser. Det blir 3 dagar skritt, lika många galopp och sean ska det förhoppningsvis gå att rida igen

Fantastiska häst som trots detta vann SM för en vecka sedan på fina poäng, tänk vad vi kunnat göra om hon varit helt ok!!



En av mina gamla arbetskamrater har skänkt oss en sängtvätt och om ngn timme kommer en tjej och ska utföra denna. Jag vet inte ens om jag vill se vad som bor i vår säng...
Jag börjar undra om Carina är min vän eller ovän?? :-)

Ikväll blir det middag på Pizza Hut, det är Ellinors favvo och den här veckan har vi knappt setts jag och min lilla Trasa! Hu vilket dåligt samvete jag har... :-(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...