Dags att ta tag i 2011!!



Tider går fort och snart är det 2011. Det är nu hög tid att ta tag i mina fantastiska sponsorer och be dem om fortsatt stöd under 2011. Jag har gjort en heltjusig kalender med bilder från 2010, den kommer snart i brevlådan till Er som vet att ni ska ha den! Den som gärna vill ha en kalender i framtiden är hjärtligt välkommen att kontakta mig! quecksta@hotmail.com
Jag behöver allt stöd jag kan få och förser gärna transporten med nya dekaler (ser gärna att de som finns där får sitta kvar också)!

Det kommer bli ett år med en hel del tävlande i Europa, i alla fall om jag ska fortsätta mot London 2012. Fyran har utvecklats enormt under året och jag är inte längre helt säker på att jag behöver en annan häst för detta äventyr. I år har hon radat upp placeringar tom MsvB:3 och efter behandligen hos Helena för ett par veckor sedan känns hon bättre än någonsin!
Debuten i Msv A får vänta till våren, det är ingen brådska. När vi gör det ska vi göra det bra!

Nya uppgifter på jobbet har jag tagit mig an, det har varit lite svårt att hitta tid för ridningen. Nu ser det ut att "lugna" ned sig lite, men en hel del resor lär det bli under hösten.
Tur att jag har Tessie och Bibbi som så förtjänstfullt rider Fyra när jag inte får ihop det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...