SM om en vecka!



Om en vecka är det SM i Sorunda. Man rider lagprogrammen från 2006 fick jag klart för mig i veckan. Det är som en LA... Känns lite trist nu när Fyran går så bra, men det är bara att gilla läget. Vi vill ju gärna fortsätta vara Svenska Mästare!!
Jag kommer bara rida SM klassen, måste jobba på lördagen. Reumatikerförbundet har sitt familjeläger i Trosa och där vill ju jag vara med. Får rida snortidigt för 9.30 ska jag hämta Anders Fasth (barnreumatolog fr Göteborg) i Södertälje. Undra om det är optimal uppladdning. Vi får se... :-)

Fyran har varit lite stel i veckan, men imorse efter två dagar av skänkelvikningar och pet på höger bak, kändes hon riktigt bra igen. Imorn skajag rida igenom programmet för Bibbi, det innehåller inget svårt men då ska vi ha RIKTIGT höga siffror!!

Efter SM är det div 1 som gäller. Första omgången går nästa söndag och då kan jag inte vara med, men nästa går hos Hufvudsta och då är vi troligen med i laget. Hur som helst kommer vi att starta individuellt, omgången rids i Msv B:2 och där är vi bekväma nu.

Ellinor har gått i skolan i en vecka nu och hon trivs som fisken i vattnet!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...