Lååång vecka

Första veckan på jobbet efter semestern och det känns som en lååång vecka. Mycket som måste göras, jobb på lördag och SM på söndag. Ingen lysande uppladdning, men det får gå.

Nu börjar arbetet ta fart inför allt som ska ske i oktober. Det är både Internationella Reumatikerdagen och Psoriasisdagen, jag har ett finger med i bägge. Lanseringen av nya filmerna i "Under the spotlight" kommer ske 29/10 och de är ännu bättre än de som gjordes förra året tycker jag. Här är smakprov på de från förra året, det har hänt mycket i Saras liv sedan senast och hon var även med i Almedalen.



Det är så kul att få arbeta med detta och alla inblandade gör ett fantastiskt jobb!

På lördag ska jag till Trosa med Reumatikerförbundet, deras familjeläger går av stapeln där. Jättekul att få vara med och träffa dessa familjer och jag hoppas att de i och med ett läger som detta får svar på många av sina frågor och får stöd i varandra!

Ska försöka hinna rida ikväll, igår fick Fyran vila lite med att springa på lina. det är ngt knas med henne, hon känns inte 100%... Jag ska rida SM på söndag, sedan ska Helena titta på hene efter en veckas vila. Det har varit en lånh och tuff säsong för min Fyra, hon kanske bara behöver lite semester?
Håll tummar och tår på söndag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...