Träning

Träning idag för Bibbi och det positiva var väl att det var svalare. Fyran var för stark och jag var för svag, nu blir det ögeltyglar i ett par dagar.
Dessutom får jag fortfarande köttsår av de "nya" stövlarna, idag tog jag saxen och kapade dem på insidan! Hoppas att det blir bättre, för annars har jag sabbat stövlar för massa tusenlappar i onödan. Säg inget till Lasse...

Eftermiddagen har jag tillbringat i soffan, hoppas att lite energi ska fastna i kroppen så jag kan använda den imorn.



Tar nya tag imorn, jag vet att Fyran blir bäst om hon startar djup och rund. Problemet är att vi bägge vill allt till 110%, ingen bra kombination! Nåja, man ska inte klaga över att ha en häst som vill. :-)

Nästa vecka blir det ridning på kvällarna, Lasse börjar jobba igen och jag och Ellinor ska semestra ihop. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...