Hästskötare någon??



Tävling är svårt utan en bra hästskötare, tävla internationellt utan är en omöjlighet!

Tråkigt nog står jag nu utan hästskötare resten av säsongen... Mitt dilemma är att jag eftersom jag tävlar på den nivå som jag gör, behöver någon som kan promenera ut och jogga Fyran när vi befinner oss på hemmaplan. Det jobbet som jag inte riktigt hinner, eftersom jag jobbar heltid och inte är helt kry.

Lasse får axla rollen resten av året, sen måste jag lösa problemet på något annat sätt.

Så känner du någon som vill åka med på tävlingar (både i Sverige och utomlands) och kanske ta hand om Fyran ett par dagar per vecka, HÖR AV DIG!!
Lite rutin krävs och att peronen är orädd, men klok! Dessutom kan det bli långa, men roliga dagar på tävlingsplatser.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...