Sovmorgon!

Hela veckan har jag drömt och lite sovmorgon, men när jag väl fick sova lite längre värker höger handled... Lite voltarengel och ett handledsstöd fick jag starta dagen med. Nåväl det kunde varit värre. Förkylingen börjar försvinna och jag tror att jag låter mer som mig själv nu. Hostan kom tillbaka igår kväll, men de beror nog på att jag var väldigt trött.

Red lektion för Bibbi vid lunch och nu har vi fått ordning på piruetterna och resten känns som vi fått bra snurr på också! Bibbi är så superpositiv och får verkligen fram det bästa ur både mig och Fyran!
Ska bli kul att få visa upp Fyran på Strömsholm över helgen. Vi lastar 06.00 på lördag för ett träningsläger med resten av landslaget och några till.
Morgondagen ska ägnas åt lite packning och ridning, sen ska jag försöka vila lite inför helgen.

Måndag har jag lämnat tom, för den här veckan har jag jobbat monsterdagar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...