Träning för Bibbi

Idag har jag tränat för Bibbi Kanter och fyran kändes över förväntan, med tanke på de tuffa veckor hon genomlidit.

Vi tittade framför allt på küren och kom överens om att det blir halvpiruetter och två byten i slutet där jag "har lite tid över". Så nu är det bara att nöta på det. Jag har även tagit fram ny musik, ska bränna den så jag kan rida till den på måndag. Musiken är intron till kända TV serier (LA Law, Helgonet, Dallas och Hill Street Blues), rätt bra blev det faktiskt. Christer som gjort Bondmusiken ska dock kolla på om han kan ta ner tempot i traven, det är ju den musiken jag VILL ha!

Själv är jag förtfarande jättetrött och undrar när energin ska komma tillbaka. Har en tuff vecka framför mig. Konferens måndag, seminarie och föreläsning tisdag, Sahlgrenska onsdag och Bryssel tors-fre. Suck, men kul...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...