Packar för fullt, snart är vi på väg!

Idag har jag packat för fullt och nu börjar tro att det mesta är på plats. Vi åker tidigt måndag morgon och möter Kerstin och Micke utmed vägen. Känns bra att ha en ciceron med sig på vår första så här långa resa. Tack för att ni står ut med alla dumma frågor! :-)

Högerfoten är fortfarande krasslig, men jag hoppas att en vecka i Birkar och ridstövlar ska få den att pigga på sig. Problemet är att eftersom den värker så mycket går jag snett på den och det gör att jag överanstränger både vad och höft.

Igår var jag i Bryssel och arbetade med mitt stor projekt för 2011, IMID 2011. En stor konferens för patientorganisationer i hela världen. Den kommer i år att arrangeras i Bryssel och nästa år ska den vara i Stockholm. Jättespännande projekt och ett supertillfälle för alla organisationer att lära av varandra.
Nästa möte är 20/4, så därför blir vi kvar i Belgien lite längre för detta.

I Bryssel var det full vår!! Längtar efter att slippa vantar och tjocka kläder!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...