Fyran är tillbaka!

Efter gårdagen var jag ganska bedrövad. Fyran har aldrig rest så långt och var inte alls sig lik när jag red igår. Stel som en pinne och tappade höger bak hela tiden.
Hon behövde onekligen en ordentlig nattvila, för i dag var det nästan min vanliga Fyra! Hon kändes helt ok och nu är i alla fall jag taggad inför morgondagen.

Det är en massa fina hästar här, men jag tror att vi ska kunna konkurrera väl om hon bara håller sig på mattan. Hörde just att Agneta och Babs kom tillbaka nu, så de lär ha starttiderna till imorn. Fredagen rids som en del av lagtävlingen och det är lagprogrammet som ska ridas. Det är som en LA:5 ung, så det ska inte vara några svårigheter.

Skypade just med Lasse och Ellinor, så nu längtar jag lite hem... men det var skönt att se och höra dem!

Kroppen har hållit förvånandsvärt bra, men nu är jag rätt trött i fötterna. Ska bli skönt att få gå och nanna kudde snart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...