Det är så tyst...

Efter hemkomsten från Belgien blev jag jätteförkyld och fick feber. Har legat till sängs stora delar av veckan, men igår var jag tvungen att åka till Bryssel för ett möte. Resultatet av denna flygning är att jag nu knappt hör någonting. Vänster öra känns som om jag glömt en öronpropp i och mitt huvud känns som om det ska sprängas!
Förkylningen har knappt blivit ngt bättre alls och ögonen klibbar ihop charmigt hela tiden.

Bedrövligt! Jag som skulle öva nya slutet på küren har inte sett en häst live på hela veckan. Nina lovade hjälpa mig imorn och Tessie har ridit 4 två dagar denna veckan.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, kan bara krasst konstatera att TNF-blockare inte hjälper vis förkylning... :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...