Är jag så hemsk?

Har just kommit hem från en förläsning arrangerad av LIF om "Sociala medier".
Säg vad som helst, men inleder man med Alexander Bard så lämnar det ingen oberörd. I den här settingen var han lysande!

Summan av kardemumman var att samhället som vi ser det är under upplösning och det är bara att haka på! Spännande och skrämmande!

Smolket i bägaren kom mot slutet när gamla förlegade åsikter kom upp till ytan och allt bra som görs inte fördes fram. Det kändes som om jag blivit "Hin håle" själv i och med att jag gått över till den mörka sidan, läkemedelsbranchen. Jag är ju samma Jenny, sjuk som innan och med samma agenda! Nu har jag möjlighet att verkligen göra något däremot!!

Nu har jag börjat ladda för Belgien, trist dock att det inte blir någon tävling för mig i helgen. Carolin Rutberg mår dock dåligt, hon är inne i ett skov och mår pyton av sin MS. Jag kommer rida hennes Weltini lite istället i Örebro, ska bli jättekul!! Jag hoppas att inte skovet gör att hon inte kommer iväg till Belgien, det vore bedrövligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spirig, fantastisk häst o lastbil...

Hur startade allt? - Reumatism och hästar del 1

Däckad...